نقد مدعیان دروغین مهدویت و فرقه های ضاله

نقد تخصصی مدعیان دروغین مهدویت

نقد مدعیان دروغین مهدویت و فرقه های ضاله

نقد تخصصی مدعیان دروغین مهدویت

طبقه بندی موضوعی

دروغگوی بی حافظه(جهالتی دیگر از منصور هاشمی5)

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 دروغگوی بی حافظه

«وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ»حق را به باطل میامیزید و با آنکه حقیقت را مى‌دانید، کتمانش میکنید.(بقرة42)

‼️دروغگو حافظه ندارد‼️

زمانی که خداوند بخواهد شخص،قوم و یا تفکر و اعتقادی را باطل کرده و ثابت کند از نزد او نیست،تناقض و اختلاف میان ایشان را آشکارمیکند تا هر صاحب عقلی بتواند حکم کند بر جهالت قائلین این چنین اقوالی که منتسب به خدا کرده و لکن غیرش صادر شده است.
فلذا در قرآن کریم میفرماید:«وَلَوْ کَانَ مِنْ عِندِ غَیْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِیهِ اخْتِلَافًا کَثِیرًا»(نساء82)اگر چیزی از غیر خداوند باشد اختلاف های کثیری در آن یافت میشود.
🖋یکی از مدعیان نوظهور و پر مدعا که خودرا "علامه"خوانده و مردم را به اسلامی ناب دعوت میکند شخصی است به نام"منصور هاشمی خراسانی"که در همین کانال بارها به نقد اعتقادات سخیف او پرداختیم.
همانطور که در اسکن دو کتاب وی یعنی"بازگشت به اسلام" و "مناهج الرسول" میبینید،او در تناقضی آشکار در بخشی از کتاب مناهج الرسول خود مدعی میشود که باید گروهی از مردم به تحصیل علم بپردازند و اجتهاد کنند که حرفی دور از آبادی نمیباشد،
اما افتضاح زمانی رخ میدهد که در کتاب مهم خویش که بازگشت به اسلام است مدعی میشود بر همه مردم لازم میباشد تحصیل علم کردن و #تقلید کردن از گروهی صحیح نبوده و قبول نمیباشد.
هر صاحب عقلی زمانی که کمی تفکر کند متوجه میشود یا این کتب را خودش ننوشته و یک لجنه مسئول آن هستند و یا از مثل معروف #دروغگو حافظه ندارد پیروی و لطفی به همه عقلاء کرده و علمیت خودرا به انظار عمومی به نمایش گذاشته است.
و ما صرفا از باب«لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَیُبْطِلَ الْبَاطِلَ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ تا حق را ثابت و باطل را ناچیز گرداند، هر چند گناهکاران ناخشنود باشند.(انفال8)به نقد این جریان پرداخته ایم تا حق اثبات و باطل نابود شود.

عاقلان را اشارتی باشد


والسلام علی من اتبع الهدی

سید بحرالعلوم الحسینی

 

نظرات  (۱)

سلام

لطفا رائفی پور رو هم نقد کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی